Contact

Email

Offerte

Track & Trace

CyberFreight bestaat 15 jaar! Bedankt!

CyberFreight bestaat 15 jaar! Bedankt!

1 november, was het precies 15 jaar geleden, dat we op een maandag de deuren van CyberFreight (CFI) hebben geopend.

Maandagmorgen Zandsteen 14, Schiphol, Frank de Bont, Kick Rijkenberg en Jacques van den Berg maken de grote sprong in het diepe…
We kregen steun van truckers, airliners, gsa’s, leveranciers van stellingen en papier enz. De risico’s waren enorm. Jacques wilde professioneel starten en daarom moest er veel, heel veel geld geleend worden bij de bank. Het werd de Rabobank en die heeft ons al die jaren altijd goed gesteund.

cyberfreight_15_jaar_teamCyberFreight begon direct met een volwaardig kantoor en een douane loods. Alle vergunning waren er, en alle borg was voldaan. Niet lang daarna werd ook ons kantoor Rotterdam geopend en ontwikkelden we ons bedrijf gestaag verder.
Inmiddels zijn we een middelgroot, fantastisch familiebedrijf dat dagelijks zee- en luchtvracht expeditie wereldwijd aan onze klanten aanbiedt. Daarbij hebben we op diverse vlakken gespecialiseerd.

Bijvoorbeeld het professioneel verzorgen van opslag, distributie en verscheping voor Farmaceutische bedrijven en hun producten, maar ook het verzorgen van Ro/Ro en breakbulk ladingen (grote projecten) middels ons bedrijf Noordex.

Echter veel belangrijker zijn onze klanten, ALLE klanten, iedere klant is belangrijk voor CyberFreight. Al onze medewerkers gaan tot aan het gaatje voor al onze klanten.

Ondanks dat we alle klanten waarderen en iedereen gelijk behandelen, willen we toch speciale aandacht geven aan onze trouwe klanten van het eerste uur.
Zij hebben het mogelijk gemaakt dat we konden starten en velen van die klanten zijn nog steeds klant bij CyberFreight.

Hierbij willen we toch wat namen noemen:

  • Friesland Campina (toen DMV Campina in Veghel),
  • Perfetti Van Melle uit Breda, helaas momenteel geen klant meer, maar ook zij hebben bijgedragen aan een mooie start van CyberFreight,
  • Manoj Arora (PHI Promotions),
  • Van Heek Textiel in Losser en Loblan Boots en Shoe Concept zijn klanten van het eerste uur,
  • Tienstra Textiel te Weesp; Nic van den Burg een grote steun voor CyberFreight,
  • AutoVision uit Zandvoort,
  • Wijsmuller tegenwoordig Svitzer Salvage uit IJmuiden was en is nog steeds een fijne klant van CyberFreight, met een geweldig team van fans in IJmuiden.
  • Tres Chic uit Hengevelde,
  • Rev It uit Oss (Ivan Vos),
  • Bentfield, tegenwoordig Rubbermaid uit Hillegom,
  • Zwart Techniek uit IJmuiden,
  • Mondomix-Haas uit Bunschoten,
  • CVO uit Rotterdam,
  • Van Bommel uit Moergestel,
  • Trisco uit Waalwijk (Robert Schoenmaker),
  • PFF uit Zundert,
  • Badge Promotions uit Woerden en
  • Conrad Stanen uit Emmeloord.

Ik wil deze klanten speciaal bedanken voor hun vertrouwen en hun steun door al die jaren heen. Jullie hebben ons de kans gegeven en die hebben wij mogen aanpakken en daar zijn we dankbaar voor.
Sommigen van jullie hebben ons na luchtvracht opdrachten gesteund om zodoende het zeevrachtkantoor te kunnen openen in Ridderkerk. Fantastisch!
Eerdaags – in februari 2015 – gaat het zeevrachtkantoor van Ridderkerk verhuizen naar Barendrecht.
Ook dat kantoor, waar ca. 18 collega’s werkzaam zijn, heeft een trouwe schare van tevreden klanten.

De crisis heeft ons ook niet onberoerd gelaten. Daarbij hebben wij ook enkele van onze klanten door zwaar weer mogen helpen… en we deden dat met vertrouwen en plezier. Bij CyberFreight is het echt een familiebedrijf en ondernemen is het allerbelangrijkste, ook als dat betekent dat we elkaar in moeilijke tijden kunnen helpen. Respect, vertrouwen en steun staat boven in ons vaandel.

Uit de grond van ons hart: Bedankt !

Namens het gehele CyberFreight Team,
Jacques van den Berg – Director

 

Geplaatst op 10 december 2014

Contact

Mocht u vragen hebben, vul dan onderstaand formulier in en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.