Nieuwe telefooncentrale met 088 nummers.
Sinds 2015 hebben we bij CyberFreight Rotterdam BV een KPN EEN oplossing. Dat betekent telefonie via Internet en een “centrale” in de cloud, geheel zelf in te regelen en te beheren. Daarnaast zijn alle mobiele telefoons er aan gekoppeld.
Zo winnen we niet alleen in efficiency en beheer maar is er ook een aanzienlijke kostenbesparing.
Alle interne gesprekken zijn kosteloos en bellen naar het buitenland via mobiel gaat – ongemerkt – via de centrale. Dus technisch gezien betekent dat bellen via een vaste lijn, met de daarbij behorende lagere tarieven.
In voorbereiding op de aanstaande verhuizing naar de nieuwbouw begin 2018 hebben we besloten ook bij CyberFreight Amsterdam de oude centrale de deur uit te doen en aan te sluiten op de cloud-oplossing. Hiermee bereiden we ons voor op het nieuwe pand en besparen ook nog eens in de kosten.
We hebben daarnaast besloten over te gaan op 088 telefoonnummers. Vooralsnog blijven ook de “oude” 020 nummers bestaan. Deze zullen we op termijn uitfaseren. Er komt tevens een plan om de telefoonnummers van CyberFreight Rotterdam om te zetten naar 088 nummers. Uiteraard wordt u hiervan tijdig op de hoogte gebracht.
Voor uw en ons gemak kunt u hier de nieuwe telefoonlijst van CyberFreight Amsterdam BV downloaden.