Nieuw logo Cyberfreight Pharmalogistics
Nieuw logo Cyberfreight Pharmalogistics
Pharmalogistics is een aparte, gespecialiseerde tak van
sport binnen de logistiek. Mede ingegeven door de sterke
groei, maar tevens om de branding en marketing een eigen
karakter en doel te geven, heeft Cyberfreight doen besluiten
haar pharma activiteiten als apart merk Cyberfreight Pharmalogistics
in de markt te zetten.
En daar hoort een eigen logo en profilering bij. We hebben daartoe het bekende logo van Cyberfreight International in groen en paars, laten herontwerpen en zijn uitgekomen op de kleuren groen en oranje.
Het herkenbare CFI in het groen vlak blijft, waarmee aangegeven wordt, dat ook deze activiteiten onder Cyberfreight International vallen.
We zijn hard bezig om onze nieuwe merknaam Cyberfreight Pharmalogistics verder te ondersteunen met een eigen homepage. De ontwikkeling en het ontwerp daarvan zijn in volle gang en we hopen dit in de komende weken af te ronden en te lanceren.
Uiteraard betekent dit niet dat Cyberfreight een geheel andere koers gaat varen. Integendeel, onze focus blijft onverminderd groot op onze sterke lucht- en zeevrachtdiensten, alsmede de opslag en distributie van algemene goederen.