Contact

Email

Offerte

Track & Trace

2018 – Wat een spannend jaar !

2018 – Wat een spannend jaar !

2018, we wisten dat ons nieuwe gebouw opgeleverd zou gaan worden, en we wisten dat er veel moest gebeuren.  We wisten ook dat we konden rekenen op teamwerk, van alle gemotiveerde Cyberfreight medewerkers en relaties. We wisten ook dat bij een dergelijke verhuizing van de IT (servers, printers en PC’s) uiterst belangrijk was, want anders doe je na de verhuizing helemaal niets meer. We wisten dat “onze” IT-ers Boy en Tom dit moeilijke gedeelte tot een zeer goed einde zouden brengen.
We wisten het allemaal.

De opslag en overige loods werkzaamheden hebben we in delen gedaan, dus zeg maar per afdeling. In de oorspronkelijke planning zou alles ca. 3 maanden in beslag nemen, maar uiteindelijk hebben we alles binnen 2 maanden omgezet. De werkzaamheden, orders pikken en verpakken en douane inklaringen, communiceren met de klanten, ze gingen allemaal gewoon door. Na de verhuizing moesten we natuurlijk wel even wennen aan het grote pand met zijn vele mogelijkheden en afdelingen. Procedures werden gewijzigd, processen werden aangepast en alle verplichte audits voor alle certificeringen werden opnieuw gedaan.

Nu we allemaal weer onder één dak zaten, zouden we sneller en makkelijker moeten samenwerken en de efficiëntie vergroten.  Meer en betere ruimte werkt in ons voordeel, elkaar helpen motiveert en scheelt tijd. Het vergroot de multifunctionele inzetbaarheid van onze mensen en ze vinden de afwisseling die dat brengt ook nog eens leuker. Het nieuwe pand heeft alles gebracht wat we er van verwacht hadden.

De voorbereiding van onze openingsreceptie van zaterdag 13 oktober is iets wat wij niet gewend zijn en het is ook niet eenvoudig. Je wilt dat je gasten niets te kort komen en onder de indruk zijn van je bedrijf in het nieuwe jasje. We moesten hulp zoeken bij professionals en dan een partij uitkiezen die het allemaal voor ons en met ons moest gaan doen. Na verschillende aanbiedingen te hebben vergeleken, is op So Nice uit Hengevelde onze keuze gevallen. En dat is een juiste keuze gebleken. De inzet van een zeer goed So Nice team en het in grote getallen opgekomen genodigden, maakten de opening tot een fijne middag en een groot succes. Dezelfde zaterdag avond, terwijl wij met onze buitenlandse gasten aan het dineren waren in Zandvoort,  heeft het team van So Nice het hele magazijn weer in de originele staat terug gebracht, alsof er niets gebeurd was.

Na deze opening is het echte werk begonnen, want er moeten wel veel stellingen gevuld worden met nieuwe klanten. We hebben wekelijks meerdere bezichtigingen van potentiële klanten en worden gevraagd onze diensten te offreren. Alle bezoekers zijn onder de indruk van ons zeer moderne hoogwaardige magazijn en diensten.

We staan nu voor de feestdagen, waarbij op de dagen tussen Kerst en Nieuwjaar veel mensen vrij zullen zijn. Ook bij CyberFreight zijn er aardig wat afwezigen, maar zoals u van ons gewend bent, blijven wij gewoon open. En u weet dat we altijd bereikbaar zijn, ook op deze dagen.

Het Team Cyberfreight wil alle relaties, klanten, leveranciers, douane enzovoort, allemaal hartelijk danken voor de fijne steun in 2018 en we hopen weer op jullie allemaal te mogen bouwen in 2019! Jullie kunnen in ieder geval op ons rekenen.

We wensen jullie zeer fijne feestdagen en mooie jaarwisseling !
Team Cyberfreight en team Noordex !

 

 

Geplaatst op 19 december 2018

Contact

Mocht u vragen hebben, vul dan onderstaand formulier in en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.