Nieuws
Aanschaf verrijdbare stellingen Jungheinrich
Onderdeel van het nieuwe magazijn wordt uiteraard de inrichting. De stellingen zijn hiervan de belangrijkste en grootste investering, dus extra attentie en overleg over dit onderdeel zijn van het grootste belang. We willen het uiteraard ook in één keer goed doen en daarmee de beschikbare vierkante meters zo efficiënt mogelijk benutten, passend bij het product- en orderprofiel van onze klanten. Het feit dat de beschikbare vierkante meters ook nog eens duurdere geconditioneerde meters (vloerverwarming én airconditioning) betreft, maakt het nog belangrijker.
Nieuwe telefooncentrale met 088 nummers.
Sinds 2015 hebben we bij CyberFreight Rotterdam BV een KPN EEN oplossing. Dat betekent telefonie via Internet en een “centrale” in de cloud, geheel zelf in te regelen en te beheren. Daarnaast zijn alle mobiele telefoons er aan gekoppeld.
Zo winnen we niet alleen in efficiency en beheer maar is er ook een aanzienlijke kostenbesparing.
Breakbulk mogelijkheden met CyberFreight
Wist u dat CyberFreight ook gespecialiseerd is in de afhandeling van breakbulk?
In samenwerking met onze partner in Zuid-Korea hebben we recent een groot breakbulk-project verscheept en afgehandeld, vanuit dat land via Antwerpen naar Nederland.
Het betrof 56 stuks sleepkabels, met een totaal gewicht van 414.000 kg. Deze waren bestemd voor een groot offshorebedrijf, met onder andere vestigingen in Vlissingen en Moerdijk.
ADR-opslagmogelijkheden farma
Veel van onze klanten in de farma hebben behoefte aan opslag van goederen onder ADR-condities, meestal in kleine hoeveelheden. De meeste logistieke aanbieders hebben hier geen mogelijkheden voor. Daarom moet voor dit soort goederen vaak een alternatief worden gezocht.
CyberFreight heeft de mogelijkheden voor de farma verder uitgebreid en biedt nu de optie voor opslag van ADR-goederen.
Zeevracht: mogelijk nieuwe allianties
Hoewel er nog geen definitieve persberichten over zijn gepubliceerd gonst het van de geruchten: er zouden nieuwe allianties in de zeevracht op handen zijn. Ondanks de recentelijk gestegen zeevrachttarieven verkeren de meeste rederijen nog steeds in zwaar weer.