Nieuws

Aanpassing van de SOLAS regulation VI/2
In 2014 is binnen de International Maritime Organisation (IMO) ingestemd met het aanpassen van de SOLAS regulation VI/2.
Deze aanpassing houdt in dat de partij die als shipper op de b/l staat vermeld de verantwoordelijkheid heeft het geverifieerde containergewicht door te geven aan de rederij. Dit dient te gebeuren nadat een container is beladen en voordat de container aan boord van het schip wordt geladen. Indien er geen geverifieerd gewicht is doorgegeven, mag de container niet aan boord van een schip worden geladen.
Deze regelgeving zal op 1 juli 2016 ingaan.

Nieuwe website CyberFreight International
Recentelijk heeft CyberFreight aan online bureau Pebbler uit Katwijk opdracht gegeven voor het bouwen van een geheel nieuwe website die aan de laatste technieken voldoet.

CyberFreight divers nieuws september 2015
Samen met haar Amerikaanse partner American Cargo Express (ACE) heeft CyberFreight door goed onderhandelen scherpe zee- en luchtvrachttarieven kunnen afspreken voor zowel East- als Westbound-verkeer.
De dure dollar heeft met name een negatief effect op de import van Amerikaanse producten. Met onze aantrekkelijke tariefstelling hopen we uw concurrentiepositie te ondersteunen.
We adviseren u dan ook om zeker naar onze tarieven te informeren!

AGM LINK Network 2015 in Amsterdam
Jaarlijks komen alle 62 leden van het L.I.N.K. Global Network samen op de Annual Global Meeting (AGM). De locatie voor deze bijeenkomsten wisselt telkens en vorig jaar is er in Sydney Australië voor gekozen om het AGM van 2015 te laten plaatsvinden in het Keniaanse Mombassa.

Nieuwbouw Magazijn
De groei van CyberFreight zet gestaag door, en onze huidige magazijnen in Hoofddorp en Nieuw-Vennep raken geleidelijk vol. Gezien onze voorkeur om alle activiteiten op één locatie te laten plaatsvinden zijn we genoodzaakt verder te kijken.